قوانین معافیت از خدمت سربازی

قوانین معافیت از خدمت سربازی

پورتال جامع قوانین نظام وظیفه و قوانین معافیت از خدمت سربازی
قوانین معافیت از خدمت سربازی

قوانین معافیت از خدمت سربازی

پورتال جامع قوانین نظام وظیفه و قوانین معافیت از خدمت سربازی

فاز سوم طرح تعویض کارتهای پایان خدمت قدیمی با هوشمند

فاز سوم طرح تعویض کارتهای پایان خدمت قدیمی با هوشمند

دارندگان کارت های قدیمی پایان خدمت مربوط به سال های 1360 به بعد،از مهرماه می بایست برای تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت خود، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس+10) مراجعه نمایند.


مهلت تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند تا پایان سال جاری می باشد و افراد مذکور در صورتیکه برای تعویض کارت های قدیمی خود تا پایان سال جاری، اقدام ننمایند، کارت آنان فاقد هرگونه ارزش قانونی بوده و در این صورت دارندگان آن با محرومیت هایی نظیر ممنوعیت اخذ یا تمدید گذرنامه و همچنین اخذ گواهینامه رانندگی و ...مواجه خواهند شد، لذا واجدین شرایط می بایست هرچه زودتر برای ارائه درخواست خود در این زمینه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه نمایند. 

 

برای تعویض کارتهای قدیمی پایان خدمت با کارت هوشمند در فاز دوم اجرا، کلیه افرادیکه خدمت دوره ضرورت آنان از سال 70 به بعد در هر یک از نیروهای مسلح (سپاه، ناجا، ارتش ،وزارت دفاع) به پایان رسیده و دارای کارت پایان خدمت قدیمی می باشند می بایست برای ارائه درخواست تعویض کارت پایان خدمت قدیمی خود با کارت هوشمند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نمایند.


نکته:

1. کارتهای مذکور هم اکنون از درجه اعتبار ساقط بوده و لازم است دارندگان اینگونه کارتها در اسرع وقت جهت جایگزین آن با کارتهای هوشمند به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایند در غیر اینصورت از ارائه خدمات به آنان خودداری خواهد شد.


2. فاز اول اجرای این طرح مربوط به دارندگان کارت های قدیمی پایان خدمت سال 1385 بهبعد بوده که از مهر ماه سال 91 آغاز و متقاضیان تا پایان همان سال مهلت داشتند تابا مراجعه به دفاتر مذکور برای تعویض کارت خود اقدام نمایند


3. تمدید مهلت تعویض کارتهای مربوط به دارندگان کارت های قدیمی سال 85 به بعدفقط تا اول تیرماه سال جاری بوده و در حال حاضر از درجه اعتبار ساقطوبرای انجام کارهای اداری فاقد اعتبار می باشند.


4. برای اصلاح سوابق خدمتی و یا مشخصات شناسنامه ای کارت های هوشمند پایان خدمت و یا معافیت از خدمت، به وظیفه عمومی محل سکونت مراجعه نمایید.


5. در کارت های پایان خدمت هوشمند تغییرات مربوط به شروع و خاتمه خدمت از طریق رده های خدمتی پیگیری شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد